30 milionů výpisů
První eGovernmentový systém České republiky poskytl občanům na kontaktních místech veřejné správy už neuvěřitelných 30 milionů výpisů. Stalo se tak na pracovišti advokáta v Brně a jednalo se o autorizovanou konverzi na žádost. Důvod k oslavě má i naše společnost - od začátku jsme totiž u toho jako technologický partner.
Za 15 let existence se systém rozrostl a dnes neodmyslitelně patří k základním pilířům českého eGovernmentu. Poskytuje své služby nejenom na kontaktních místech, ale zajišťuje rovněž back-end služby Portálu občana. Nejvíce agend však poskytuje úředníkům veřejné správy na rozhraní CzechPOINT@office.
Jednatel společnosti NEWPS.CZ Martin Řehořek k tomu říká: "Málokdo si uvědomuje, že slouží i jako teritoriální helpdesk systému datových schránek. Člověku to dojde až v případě, kdy potřebuje obnovit přístupové údaje k datové schránce, klidně i v Bangkoku. I to patří mezi agendy systému Czech POINT."
"V době digitalizace je a bude pořád určitá skupina občanů, kteří preferují komunikaci s úředníkem. Buď nemůžou nebo neumí pracovat s počítačem. Pro tyto lidi zde bude asistent kontaktního místa Czech POINT s nabídkou svých služeb", dodává Martin Řehořek.
Společnost NEWPS.CZ je hrdým provozovatele systému Czech POINT.